Entegre Tesis Yönetimi ile Uçtan Uca Kontrol
Bütçe–aidat, teknik bakım, temizlik–güvenlik, havuz–peyzaj, sözleşme ve satın alma süreçlerinizi tek elden yönetiyoruz. Dijital raporlama, planlı bakım takvimleri ve 7/24 talep yönetimiyle kesintisiz, şeffaf ve maliyet etkin bir operasyon kuruyoruz.
Aylık faaliyet/finans raporları, denetim izin, online panel.
Tüm alt hizmetler için tek muhatap, SLA(Hizmet Düzeyi Anlaşması) güvencesi.
Asansör, jeneratör, yangın, HVAC(Isıtma, Havalandırma ve Klima) için bakım takvimi ve acil durum planları.
Toplu satın alma, enerji verimliliği projeleri, gider optimizasyonu.
Siteler, kamu tesisleri, rezidanslar, AVM’ler, ofis–plazalar, kampüs ve karma projeler.
Ölçeğe göre 2–6 hafta; kritik hizmetlerde kesinti yaşanmadan geçiş yapılır.
Aylık faaliyet/finans raporları + anlık izleme için dijital panel sağlanır.
İşveren siz veya biz olacak şekilde esnek model uygulanır; tüm İSG ve eğitimler standarttır.
Evet. Online ödeme ve otomatik bilgilendirme ile tahsilat oranlarını artırıyoruz.
7/24 çağrı kanalı, kriz planları ve tedarikçi ağımızla hızlı müdahale sağlarız.